6185
Views
Open Access Peer-Reviewed
Artigo Original

Cosmetics consumption behaviour among men and women and the importance in products indication and treatment adherence

Victor Hugo Pacagnelli Infante1; Livia Salomão Calixto2; Patrícia Maria Berardo Gonçalves Maia Campos3

DOI: https://doi.org/10.5935/scd1984-8773.201682817

Victor Hugo Pacagnelli Infante1; Livia Salomão Calixto2; Patrícia Maria Berardo Gonçalves Maia Campos3
1. Farmacêutico bioquímico - São Paulo (SP), Brasil2. Mestranda em ciências na Faculdade de Ciências Farmacêuticas de Ribeirão Preto da Universidade de São Paulo (FCFRP-USP) - Ribeirão Preto (SP), Brasil3. Professora-associada III na Faculdade de Ciências Farmacêuticas de Ribeirão Preto da Universidade de São Paulo (FCFRP-USP) - Ribeirão Preto (SP), Brasil
Corresponding author
Patrícia Maria Berardo Gonçalves Maia CamposDepartamento de Ciências Farmacêuticas ‒ CosmetologiaAvenida do Café, s/n ‒ Monte Alegre14040-903 ‒ Ribeirão Preto ‒ SP BrazilE-mail: pmcampos@usp.br

Licença Creative Commons All content the journal, except where identified, is under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International license - ISSN-e 1984-8773